26 april 2011

Vart tar de vägen?

Jag fick ett meddelande på mobilen...
Ibland känns det lite svårt att skilja sig från vissa tavlor, särskilt om jag säljer dem till någon jag inte känner. Jag vill veta var de hamnar, om de blir uppsatta på väggen, om köparna är nöjda eller om de hamnar i ett förråd någonstans. Det här är inget jag brukar säga till folk som köper mina tavlor, men ibland har jag sådan tur att mina köpare självmant talar om för mig hur mina målningar passar in i deras hem.

Två besökare på årets Gästrik Konst berättade om tavlor som köptes förra året, vilket var jätteroligt. Jag har undrat över just dem, och det känns bra att veta hur de hänger. En av årets köpare var snabbare. Igår fick jag ett foto på mobilen där min tavla pryder väggen i ett vackert hem. Så gulligt gjort. Jag blir så glad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad roligt :D

Hoppas du får fram stordåd veckan som kommer...

Själv har jag fastnat lite i ett personligt brev som jag måste skicka med min ansökan till ett galleri, men det måste lossna idag.

Ha det fint!

Elin sa...

Det kan ta tid att formulera sig. Jag kan fila i evigheter på en text utan att egentligen göra några förändringar... Det kan vara bra med en deadline - och så får det bli som det blir. Lycka till!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...