27 augusti 2010

Återvinning och datorproblem

"Återvinningskonst 31", 2010, 15x15 cm, SÅLD

Ibland blir jag inte klok på det här med datorer. När jag idag använde min jobbdator för att titta till bloggen lite så syns inte bilden bakom rubriken längst upp. Det  blir bara svart. Varför blir det så? Min man föreslog att det kanske hade med webläsaren att göra och det verkar stämma. På hemmadatorn använder jag Google Chrome och på jobbet Internet Explorer. Men så kan det väl inte vara... Jag vill ju att alla ska se bilden... Är det någon som vet hur man gör?

Tack och lov så är det bara rubrikbilden som krånglar och det är ju de övriga som är viktiga. Bilden här ovanför är den andra av gårdagens återvinningstavlor. Den består av kartong, akrylfärg, spillbit av linneduk, papper och tidningsurklipp stämplade med bokstäver. Den här skulle platsa hemma i min hall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag såg att din rubrik var annorlunda sist jag var in här, men idag var den som vanligt igen. Du har kanske hittat en lösning...

Håller med dig om att datorkrångel verkligen är superjobbigt!

/Helena H

Elin sa...

Helena: Jag bytte bild till en annan - och gjorde det på min gamla dator med Internet Explorer och nu verkar det fungera... håller tummarna. Det enda som skiljer är att kanterna inte är rundade på rubrikbilden men det kan jag leva med.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...