26 augusti 2010

Ny återvinningstavla

"Återvinningskonst 30", 2010, 15x15 cm

Mycket tid har spenderats vid datorn idag, men jag hann med lite måleri också. Två nya återvinningstavlor blev det, och den ena syns på bilden här ovanför. Den är gjord av kartong, akrylfärg, sönderklippt värmeljushållare, en gammal pärlemorknapp, tidningsurklipp, rester av linneduk och broderigarn. Tittar man noga kan man upptäcka ett ord som har gömt sig i bilden. Det ordet säger en hel del om hur jag känner mig när jag gör mina återvinningstavlor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att se att du hunnit lite måleri igen! Som vanligt är återvinningstavlan så fin!
/Helena

Elin sa...

Tack,tack!

Sara sa...

Väldigt söt tavla!

Elin sa...

Sara: Tack!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...