9 juni 2010

Skolavslutning

Liten bukett på köksbordet

Skolavslutning idag med solsken, vacker sång av duktiga elever i kyrkan och kaffe och tårta i gröngräset. Precis som det ska vara. Precis som det brukar vara så är jag också alldeles slut när jag väl kommer hem. Tom på något sätt. Jag hade planer på att ge mig ut i joggingspåret, men istället hamnade jag i ryggläge på soffan med datorn framför mig. Min kropp kräver vila. När jag nu inte orkar göra något annat tänkte jag passa på att städa lite bland mina bloggar. Jag hinner inte med att uppdatera Huldas butik-bloggen med vilka tavlor som är till salu, så den plockar jag bort. De försäljningar jag gjort via nätet har ändå skett på den här bloggen, så butiken känns ganska så onödig. Ett stressmoment mindre...

2 kommentarer:

Sara sa...

Vilket fint foto! Somrigt. Det är en härlig tid nu. Jo visst är det skönt att plocka bort sånt som stressar en i onödan. Ser fram emot att få se fler av dina målningar här i bloggen :).

Elin sa...

Sara: Tack!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...