8 juni 2010

Visitkort

Visitkort

Varje gång jag har haft en utställning har jag folk frågat om jag inte har visitkort. Under Gästrik Konst skrev jag till och med ner mina kontaktuppgifter på ett urrivet papper i min teckningsbok till flera besökare. Det kändes lite omständigt så nu har jag gjort slag i saken och beställt mina egna visitkort. De blev helt ok tycker jag. Inte riktigt som jag trodde, den rosa skiftningen i över- och underkant syntes inte på beställningen, men det gör inte så mycket. Det är ju inte meningen att man ska hänga visitkortet på väggen.

2 kommentarer:

Sara sa...

Funderar just nu på om jag ska beställa visitkort, eller använda de egenhändigt ihopknopade jag har kvar sedan förra utställningen... Är sugen på att beställa från moo.com.

Elin sa...

Sara: Den sidan har jag inte tittat på. Ska göra det... Alla jag pratade med hade beställt från Vistaprint så då testade jag det.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...