25 september 2009

I morgon är det dags

Nu är hängningen avklarad och vi fick till och med ett besök från Gefle Dagblad. Det var en stressad Sanna Vikström som kom förbi galleriet. Hon var mätt på konst eftersom hon redan tittat på fem andra utställningar samma dag så hon stannade inte särskilt länge. Antagligen blir mina bilder inte med i tidningen alls, men det gör mig ingenting. Jag hade inte räknat med att de skulle komma alls. Hängningen gick i alla fall bra. Jag blev glatt överraskad när jag såg Christina Johanssons tavlor. De skiljer sig helt från mina men ändå inte. Färger och motiv stämmer väl överens men det går ändå inte att ta miste på vem som har gjort vad. Det blev en fin utställning. Dessutom var hon väldigt trevlig och det gör ju inte saken sämre. Det känns riktigt roligt med vernissage i morgon. Inte alls nervöst som förra gången. Skönt.

2 kommentarer:

Ninni sa...

Jag måste absolut komma och titta den här gången.Hoppas du får allt sålt.
Lycka till Elin!

Elin sa...

Ninni: Tack för lyckönskningarna och jättekul om du kommer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...