11 augusti 2009

Huldas butik

Jag skrev i ett tidigare inlägg om att jag städat lite i den här byrålådan. Det har varit lite svårt att hinna med att uppdatera inläggen så att det blir tydligt vilka tavlor som är till salu. För att göra det lite enklare har jag öppnat huldas butik, en systerblogg till huldas byrålåda, där jag visar vilka målningar som är till salu och hur mycket de kostar. Tavlor som säljs plockas bort ifrån butiken men finns fortfarande kvar här i byrålådan, där jag kommer att fortsätta som tidigare med att lägga ut tavlor och skriva om det jag gör.
Just nu är det inte så många målningar inlagda i butiken. Dels för att jag inte har hunnit och dels för att jag ska ha en utställning i september och målar för fullt till den. Fler kommer dock inom kort.

2 kommentarer:

Cathis sa...

Hej Elin,

smart av dig att sortera ut alster till salu!

Jag la ut mina på Flickr, med storlek och pris. Få se om jag löser det på annat sätt senare..

När ska du ha din nästa utställning? Befinner mig inte så långt från dig, sonen pluggar i Umeå och det skulle vara roligt att se dig och dina vackra tavlor live.

Ha d!

Elin sa...

Flickr är bra. Tänkte inte på att jag kunde ha pris där... Alla sätt är bra utom de dåliga!

Jag bor inte i Umeå även om jag hade en utställning där. Jag bor i Årsunda som ligger en bit inåt landet från Gävle och det är en bra bit från dig gissar jag. Du är väl norrifrån, eller hur?

Vill du se mina tavlor så har jag fyra tavlor kvar på Galleri Paletten i Umeå men annars är nästa utställning i september i Sandviken som är den stad som ligger närmast Årsunda där jag bor. Är du i närheten då så är du väldigt välkommen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...