10 augusti 2009

Återvinning igen

Återvinningskonst III, 2009, blandteknik, 15x15 cm
Jag roade mig med lite lek med färg och gammalt överblivet material igår igen. Den här gången använde jag målarduksspill, broderigarn, tidningspapper och flickornas glasspapper! På himlen bakom huset är en del av en Bo Kaspers orkester-låt inristad. "Flickan sover och mår bra. Bättre kan det inte va. Vårt palats är ett fullkomligt kaos. Ett fullkomligt kaos." Det är min temasång för tillfället. Den stämmer så bra in förutom att det är tre flickor istället för en.

3 kommentarer:

Helena sa...

Hej igen!
Tänkte bara säga att jag verkligen gillar din återvinningskonst! Ser fram emot att se dem i verkliga livet också. Känns som att det kommer att bli ett inköp snart. Är sugen på dina återvinningsalster, men den senaste "Balansakt" kändes också frestande...

teolinda sa...

...kikar i din byrålåda...gillar vad jag ser

Elin sa...

Helena: Kul att du säger det. Som du kanske såg så tyckte Peter att det såg lite för hemvävt ut... Han har ingen smak ;-)

teolinda: Kika på du. Jag är glad att du är här.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...