30 juni 2015

Visst skulle det vara skönt med en stor ljus ateljé





Ibland händer det att jag får en förfrågan om det går att besöka mig för att titta på, och eventuellt köpa någon av mina tavlor. Och visst går det, men jag behöver lite tid för att plocka i ordning först. Tyvärr går det inte att visa tavlorna i min ateljé, eftersom den ligger på övervåningen innanför min yngsta dotters rum (vilket betyder att man måste gräva sig förbi alla kläder och leksaker på hennes golv!). Istället får jag samla ihop allt någon annanstans.

Just nu står mina kvarvarande tavlor på rad i matrummet och konsttrycken ligger på bordet, inför ett besök idag. Visst skulle det vara härligt att ha en ljus, stor ateljé att visa bilderna i istället.

3 kommentarer:

CeciliaC sa...

Men va underbart det ser ut!

Jag skäms lite för min atelje. Det är trångt, på övervåningen och alldeles för mycket saker. Funderar på att bygga ett Attefallshus men det känns ju inte som något man slänger ihop på någon vecka direkt ;)

aliciasivert.se sa...

Åh, vad jag tycker om dina målningar. Jag ser också fram emot att betrakta dem i en stor och luftig ateljé, eller ännu hellre utställningshall, någon gång!

Elin sa...

Tack båda! Jag har ju grubblat länge över om vi ska bygga en ateljé, men samtidigt så är det ganska bekvämt att ha ateljén här hemma.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...