16 juni 2015

Aktivitet för regniga dagar



Mina barn har mer tålamod än jag har - i alla fall ibland. Greta fick ett startpaket med Photopearls i julklapp och vi har inte plockat fram det förrän nu. Sex månader senare! Anledningen var att det var alldeles för besvärligt (tyckte jag) att installera programmet på datorn - och det visade sig att jag hade rätt. Det tog över en timmes krånglande innan programmet äntligen fungerade på Miras skoldator. Min dator ville inte ens öppna det.

Sedan skulle det väljas bild...  Ronaldo eller Måns (hunden - inte Zelmerlöv) eller kanske Harry (Potter eller Styles)?

Nu är i alla fall bilden utskriven, tjejerna har börjat och vi får se hur långt tålamodet räcker den här gången. Det tar nog en stund innan de är färdiga.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...