28 juli 2014

Bara ett golv till...

Vy från köket mot TV-rummet
Ibland händer det att jag bestämmer mig för en sak och sedan går raka spåret och gör något helt annat. Det hände i fredags. Jag skrev här på bloggen att jag skulle ta en paus i målandet här hemma för att fokusera mer på måleriet i ateljén. Sedan gick jag direkt ner och röjde ur TV-rummet för att kunna måla golvet där också. Det var lika bra att köra på när jag ändå hade allt framme. Men resten av måleriprojekten får vänta. Nu tar jag en paus från hemmafix. (Tror jag i alla fall...)

4 kommentarer:

bara anna sa...

Oh vad fint det blev! Jisses vilken liten arbetsmyra du är. Och i denna värmen...
Må så gott!

Elin sa...

Ja, det blev bra. Jag är så nöjd - men det var varmt :)

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Som hämtat ur ett inredningsmagasin -snyggt:-)

Elin sa...

:) Tack!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...