3 juni 2014

Ny utställning i sommar


För två år sedan var jag med på en nystartad jurybedömd sommarutställning i Ljusne. Av någon anledning som jag inte riktigt kommer ihåg (antagligen tidsbrist) sökte jag aldrig förra året, men i år lyckades jag skicka iväg en ansökan och häromdagen fick jag svar att tre av mina målningar kom med på årets sommarsalong. Utställningen pågår mellan 27 juni och 28 juli och temat i år är integration och demokrati. Det ska bli spännande att se hur de får ihop det.

4 kommentarer:

Maria sa...

Vill gärna se sedan vilka bilder du har på temat. Kul att du kom med!

Elin sa...

Man kunde lämna in bilder som inte hörde till temat också, och mina bilder är inte målade med temat i tanken eftersom de gjordes tidigare, men jag tycker de passar in ändå på något sätt.

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Grattis Elin, lycka till:-)

Elin sa...

Tack, tack :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...