2 juni 2014

En kreativ månad



Kristihimmelfärdshelgen har varit en riktig arbetshelg här hemma. Förutom att måla om både spiskåpa och bänkskivor i köket har jag också möblerat om och städat i målarrummet. Det senare som en nödvändig följd av det förra. Pinnsoffan och matbordet  blev utvisade från köket och har istället fått flytta in till mig i målarrummet, och mitt gamla arbetsbord som egentligen är lite för högt ska nu bli ny köksö. Det ena föder det andra och jag känner hur jag får tusen idéer som jag vill genomföra på en gång. Det här har jag längtat efter. Att få måla, planera och drömma bara för att det är roligt, utan krav och tidspress. Då kan jag göra hur mycket som helst.

Jag känner på mig att juni kommer att bli en riktigt trevlig och kreativ månad!


2 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Det är roligt när man kan flytta om möbler och dom får nya funktioner.

Kul med ny inspiration också, så att du får utlopp av din kreativitet.

Elin sa...

Ja, jag gillar när man kan återanvända istället för att köpa nytt hela tiden.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...