16 april 2014

Webbutiken öppen igen


Äntligen är webbutiken öppen igen! Jag satt uppe i går kväll och glömde helt bort tiden när jag fixade bilder och skrev in texten. Den här gången tänker jag inte lägga upp massor av tryck på en gång. Det blir för svårt att överblicka, och jag hinner inte riktigt med. Just nu är det enda som finns i butiken de fyra senaste konsttrycken som jag har gjort. Jag kommer nog att fylla på med lite annat eftersom, men det får ta den tid det tar, och jag kommer inte att sälja alla de tryck jag hade förut.

De nya trycken är i alla fall riktigt fina, om jag får säga det själv. De är tryckta på matt papper som vanligt och färgerna blev helt rätt den här gången. Pappersstorleken är A4 (ca 21x30 cm), men själva bilden är något större än den har varit på mina tidigare tryck. Nytt är också att jag bara har gjort 10 exemplar av varje bild, och jag kommer inte att göra fler av samma storlek när de tar slut. Vill man ha ett så kan det alltså vara läge att beställa på en gång. Naturligtvis är alla signerade, numrerade och märkta med titel.

Välkommen in och titta!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...