22 april 2014

REA i webshopen


Ni som följer mig på Facebook vet redan att jag startade en liten REA i min webshop igår. Jag har en del små konsttryck kvar i enstaka exemplar som jag vill bli av med så jag har sänkt priset rejält. Först lade jag bara ut sex stycken, men tre försvann på en gång, så jag bestämde mig för att fylla på med resterande tryck. Det tog lite tid, men det är ju så roligt att förbereda bilderna, välja färger på bakgrunderna och leka med designen. Jag fastnade framför datorn i flera timmar trots det fina vädret, men jag tröstar mig med att det inte är nyttigt att sitta för länge i solen. Jag vill ju inte bli bränd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara bilder. Skriver du ut hemma? Har du lust att tipsa om en bra skrivare som ger så fina utskrifter? Hälsningar Majken

Elin sa...

Jag har en Epson som skriver ut med äkta pigmentbläck. Det har varit en bra investering.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...