6 januari 2014

Nu har jag snurrat till det...


Om ni tycker att det ser lite annorlunda ut här inne, så är det bara jag som leker lite med utseendet på bloggen. Jag ägnade hela måndagskvällen åt att lista ut hur man tar bort ramen kring bilderna. Tänk att man kan störa sig så mycket på en liten fånig skugga! Jag bytte mall och då var det helt plötsligt inte bara att göra den transparent som det var i den tidigare. Lite googlande, en hel del envishet och  många försök löste problemet. Nu ska jag bara bestämma hur resten ska se ut... Det kanske tar ett tag.  Tills dess får det se lite rörigt ut.

4 kommentarer:

aariho sa...

Bloggen din er veldig tiltalende! Titter innom ofte for å se alt det kreative du gjør.

Elin sa...

Tack :)Kul att du är här!

Gunilla Byström sa...

Nej, jag fick inget meddelande om inlägg. Men det gör inget. Jag tittar in lite då o då ändå : )

Elin sa...

Jag var tvungen att testa själv för att se hur det såg ut, och upptäckte att mailet kom till min skräppost. Kanske det har hamnat där hos dig också?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...