15 september 2013

Week in the life 2013


Så här har min vecka sett ut. Ett urval av ögonblicksbilder, som ganska väl visar hur en vanlig vecka ser ut här hemma, även om jag har valt vinklar som gör att det hela lite mer estetiskt tilltalande. (Fast det är en strategi som jag tycker fungerar även utan kamera. Att välja att se det som är vackert, även i stöket.) Det har varit mycket skoljobb, måleri, listor, kaffe, äpplen, läsning, datortid och tevehäng. Och en älg. Det kanske inte var så vanligt. Men kul.

2 kommentarer:

iHanna sa...

Roligt att följa dig dag för dag tycker jag! Du har fångat många fina ögonblick under veckan - och vilket vackert hus ni har! Hurra för WITL!

Elin sa...

Det var kul att delta, även om jag inte tog hälften så många bilder som jag hade tänkt. Och det där med huset... man får ju se till att välja rätt vinkel - och motljus :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...