9 september 2013

Ny logotyp?


Hela helgen har jag gömt mig för solen i högskolans bildateljéer, men det gör absolut ingenting. Det är så kul! Vi är en mycket mindre grupp än förra året, bara åtta stycken än så länge, men en mycket trevlig sådan. Jag ser fram emot nästa träff.

I år verkar det bli mycket mer teori än tidigare, men vår lärare var noga med att påpeka att vi ska blanda teori och praktik. Den här helgen innebar det att vi fick någon timme på oss att göra bland annat en logotyp för vårt påhittade eller verkliga företag. Det var ju passande eftersom jag inte har någon logga till huldas byrålåda. Jag lekte ju lite med en tidigare, men den har jag ratat för länge sedan. Resultatet av helgens arbete blev bilden här ovanför. Inte särskilt genomarbetad eftersom allt skulle gå så snabbt, men kanske en början?


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...