5 september 2013

När jag är klar ska jag fira!



Det tar en evinnerlig tid att uppdatera den nya webshopen. Varje bild ska finnas i flera storlekar och alla ska ha flera foton och text. (Och då har jag inte ens börjat lägga ut konsttryck av de nya målningarna. Det väntar jag med till oktober när det är dags för nästa utställning.) Jag hinner inte fundera så mycket över hur det ska se ut. Jag bara gör. Från början visade jag bara bilder på själva trycket på startsidan, men i helgen började jag lägga ut miljöbilder istället. Kanske ser det rörigt ut? Ge mig gärna era åsikter - positiva eller negativa. Man blir lätt lite hemmablind när man stirrar på sin egen skärm allt för länge.

Hursomhelst. När jag är färdig med att lägga in alla tryck, ska jag fira med ett brakerbjudande tror jag. Jag ska klura på det ett tag. Det vore ju bra att göra plats för lite nytt.

5 kommentarer:

Maria sa...

Jag tycker att det ser fint ut, men det är synd att man inte kan lägga flera olika storlekar och priser under samma bild. Det har jag stört mig på i min shop. Verktyget verkar typ bara vara gjort för kläder som har samma pris i olika storlekar. Så tillsvidare så får vi ju göra så att vi lägger ut samma bild i olika storlekar. Tycker att det är bra att du blandar miljöbild/bara bilden eftersom det finns flera så kan man se olika alternativ.

Elin sa...

Ja, visst är det så. Det skulle vara mycket bättre om det gick att välja storlek under varje bild. Det var likadant på Signerat så jag är van.

Madde sa...

Ser fint ut! Men jag undrar hur stora dina stora vykort är? Det skulle behövas ett mått där. Jag skulle också vilja veta bildmåttet på alla bilderna (du har bara skrivit ut det på några) Det vill jag först veta, efter det är det bra att jag får tips om vad de passar i för ram.

Elin sa...

Tack båda för att ni har tittat och tar er tid att kommentera. Det uppskattas!

Madde: Jag trodde att jag skrivit ut bildmått. Måste kolla upp det. Ibland blir det lite fel när man ska göra saker fort...

Unknown sa...

Vad roligt med en egen webshop! Tycker du har fått till det jättebra.
Eftersom jag själv har funderingar på att öppna en liten webbutik passar jag på att fråga dig lite.
Vad kostar det att starta upp en sådan som du har gjort? Är det någon månadskostnad? Jag kan ingenting om sånt där men du har alltså fixat din själv. Undrar om jag fixar det...
Om du har lust att svara så gör det gärna inne hos mig så jag inte missar det.
Ha en bra lördag
kram
//bara anna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...