9 augusti 2013

DIY - Prylhylla till barnrummet






8 kommentarer:

ingridp sa...

Bästa tipset på länge!!

Elin sa...

Sonia älskade den i alla fall :)

Lisa sa...

Tack för pepp till att fortsätta blogga! Det blir nog kanske en fortsättning ändå. Jag tycker ju om att skriva =0)

Synes på måndag! Bara att ladda för grillning på torsdag.....

Kram!

Elin sa...

Hmmm, ja torsdag kan ju bli spännande... :)

Christina sa...

Tack för att du delar med dig av dina tips. Spännande kontrast med karta bakom hyllorna.
Kram Christina

Tant Emma sa...

Imponerad! Det där hade jag aldrig kommit på.
Nu tror jag inte att jag kommer att göra en dylik eftersom jag är världens mest opyssliga människa. Men du kan få komma hem till mig och fixa en om du vill ;)

Elin sa...

Christina: Tack för att du tittar in - och kommenterar. Det uppskattas!

Emma: Tack, men jag tror att en hylla räcker för mig. Jag kommer gärna på och börjar med olika projekt, men har svårare att avsluta dem. En till skulle bli övermäktigt :)

Anonym sa...

Prylhylla till barn?! Jag är 49 år och skulle gärna vilja ha en liknande fast 3ggr större till mina pinaler, går det att ordna? Själva lyftet i hyllan är ju den briljanta iden med kartor i bakgrunden, väldigt snyggt. //Pirre

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...