10 juli 2013

Sommarens färgglada loppisfynd


Sommarens loppisfynd fortsätter, men den här gången i lite starkare toner. Även om blågrått är min absoluta favoritfärg och jag oftare dras till ljusa pasteller än starka knallfärger, så kunde jag inte motstå den här lilla duken i lila, orange och gult. Jag vet inte vad jag ska göra med den, men det löser sig nog...

... och så har vi förstås fyndat böcker, både jag och barnen. Här är några av dem. Allt som allt blev det nog tjugofem stycken. Tyvärr fyndade jag ingen bokhylla att ha dem i...

... och så en liten kopparkanna och två minivarianter av peppar- och saltkvarn att ha i lekstugan. I orange. Det var lite otippat...


... och en stuvbit av ett tyg i svart, grått och orange (igen!).

3 kommentarer:

aariho sa...

Koselige saker du har funnet! Jeg skal på loppemarked lørdag. Håper jeg også kan finne noen godbiter.

Elin sa...

Lycka till :)

iHanna sa...

Finfina fynd!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...