7 juni 2013

Originalmålningar till salu

"Brudkronan", 2013, akryl på duk, 60x73 cm, till salu här
Då och då får jag en förfrågan om jag har några originalmålningar hemma som är till salu. Tidigare har jag knappt haft någon tavla över. Jag har deltagit i så många utställningar att de flesta har flugit iväg till nya hem direkt, men den senaste tiden har jag legat lite lågt med utställningsverksamheten (jag har haft tillräckligt mycket annat att göra!) och det har resulterat i att jag har några målningar kvar som är till salu. Jag har därför gjort en egen sida med bilder och lite information. Det kändes bra att ha allt samlat på ett ställe. Vill du se dem så finns de under en knapp i listen här ovanför, eller så kan du klicka här.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...