6 juni 2013

Ligger alla helgdagar på en torsdag?



Hela familjen är hemma och stökar omkring på min torsdag. Jag försöker bortse från oljudet och låta bli att lockas av deras aktiviteter och sätter mig vid datorn för att göra färdigt det sista av bildpedagogikkursen. En diskussion ska skrivas, korrekta sidhänvisningar införas och en loggbok ska färdigställas. Det bör inte ta så lång tid. Kanske hinner jag röja lite i målarrummet också. Det kan verkligen behövas, för i morgon ska jag måla. Äntligen!

Bilden här ovanför föreställer Sonias egengjorda flagga som hon kom hem med från förskolan igår. Hon letade ett tag, men hittade sedan den perfekta platsen att sätta den - i farfars föräldrars gamla kaffekanna. Så kan man också göra.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...