23 maj 2013

Tillfälligt avbrott


Det har varit ovanligt tyst här inne de senaste dagarna (veckorna?). Det har helt enkelt inte funnits utrymme till att ens fundera över att logga in för mitt liv har varit fyllt av annat. Jag har varit på en fantastiskt lärorik, intressant och rolig resa till Polen och Auschwitz med mina nior och ett gäng kollegor, och nu fortsätter vi arbetet med att bearbeta våra intryck. Jag bloggar - fast inte här utan på resebloggen - och förbereder en utställning med några av elevernas fotografier samt en föreläsning för allmänheten. Det är så kul - men det tar tid!

Dessutom borde jag verkligen skriva på min slutuppgift på bildpedagogikkursen. Den ska redovisas nästa helg och jag har inte ens börjat annat än i tankarna. Inte ett ord är nedskrivet. Men en sak i taget. Det löser sig nog.
* * * 
I have had so many other things to do lately, and haven´t had time to write anything in here. I will be back soon.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...