14 maj 2013

365 faces - dag 121 till 127


I lördags kväll testade jag barnens nya tuschpennor när vi satt i tevesoffan. Eller egentligen är det mina pennor, men det är mest tjejerna som använder dem. Hälften av pennorna är vanliga tuschpennor, medan den andra hälften är med täckande (och ibland självlysande) färg. Det innebär att man kan rita över sina första linjer med vit färg och så syns de knappt. Skumt. Och väldigt irriterande när man ritat över en linje som man ville ha kvar, eftersom den inte går att rita dit igen.

Jag passade i alla fall på att göra några av mina 365 ansikten. Två av dem fick Mira sitta modell för (de blev inte särskilt likt), två av dem ritade jag ur fantasin och resten kom från en tidning.
* * * 
Seven more of my 365 faces.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...