31 maj 2013

Tänka, tänka, tänka


Det är dags för kurshelg på högskolan i Gävle igen. Den sista för den här terminen, och det är meningen att vi ska redovisa vårt avslutande bildpedagogiska projekt. Jag satt hela dagen igår och läste, tänkte och skrev. Och då menar jag verkligen hela dagen. Från halv åtta på morgonen till halv nio på kvällen satt jag framför datorn (med ett litet avbrott när jag skjutsade min äldsta dotter till Ica). I morse gick jag upp och skulle fortsätta, men luften hade liksom gått ur så jag fick inte mycket gjort. Jag får helt enkelt redovisa det jag har, och göra resten sen. Surrigt som sjutton, men det får duga.

4 kommentarer:

Madde sa...

Håller tummen! (men det går säkert hur bra som helst, du känns som en kvinna som har koll, även om det kanske inte känns så)

Elin Folkesson sa...

Tack! Jag brukar nog ha ganska bra koll i alla fall... tror jag. Hursomhelst är det en trevlig grupp människor jag ska redovisa för, så det blir nog trevligt hur det än går.

Mika sa...

Det låter väldigt spännande! Nu är du proffsen men jag brukar påminna " mina" om att alltid tänka ut syfte och mål med det dom vill berätta. Har du det klart för dig så blir budskapet tydligt! Lycka till!!!!

Elin sa...

Ja, det har du rätt i. Jag kände mig väldigt trygg med innehållet i det jag skulle berätta om (ett bildpedagogiskt projekt om att använda blogg i bildundervisningen) men jag hade inte haft tid att fokusera på själva redovisningen, bara uppsatsen som ska lämnas in. Det gick bra ändå :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...