1 april 2013

Sista dagen

"Vad bär du på? III", 2013, akryl och collage på duk, 60x73 cm, SÅLD
Varje år slås jag av hur svårt det är att beräkna vilka tavlor som ska sälja direkt och vilka som tar lite längre tid på sig att hitta rätt ägare. I år har jag sålt flera tavlor som jag trodde att jag skulle få ta med mig hem, medan andra som jag trodde skulle gå direkt inte har väckt lika mycket uppmärksamhet. Lustigt. Jag är dock inte särskilt orolig för att de kommer att bli kvar allt för länge här hemma. Det brukar lösa sig efter hand. Dessutom är det ju en dag idag också. Kanske hittar de sin ägare innan utställningen är över. 
* * *
I never know which painting that will sell and which painting that I will have to take home again. The painting above was sold yesterday.




7 kommentarer:

Tant Emma sa...

Nej det kan säkert vara svårt att veta. Men dina tavlor är så fantastiska att de kommer att hänga på många hems väggar snart. :)

Elin sa...

Tack Emma :)

Catharina Engberg sa...

Så roligt att du får sålt dina tavlor! Dom är verkligen jättefina. Själv är jag också jätteglad för att ha fått sålt en av mina på min pågående akvarellutställning.Och som du sa så var det också ett väldigt oväntat val av tavla. Lycka till med fortsatt försäljning!

iHanna sa...

Den här är fantastisk, så vacker. Den som köper är en smart person... :-)

Elin sa...

Tack Catharina och Hanna! Och grattis till försäljning av tavla Catharina!

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Grattis Elin till lyckad utställning :-)

Elin sa...

Tack Helena!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...