1 mars 2013

Nya möjligheter


En ny dag, full av möjligheter. På agendan står måleri, måleri och måleri. Jag påbörjade en ny målning i går och känner mig lite mer avslappnad när det gäller gårdagens grubblerier. Däremot börjar jag bli lite stressad över påskutställningen (som vanligt) och måste utnyttja tiden väl. I helgen blir det ingen tid i målarrummet eftersom mannen åker i väg till Vasaloppet så jag får vara mamma i första hand och inte målare.

Om det blir lite tid över under dagen, ska jag försöka hinna ringa till Tullverket också. Jag har fått en förfrågan om jag kan skicka en återvinningstavla till USA, och gårdagskvällen ägnade jag åt att (utan framgång) försöka ta reda på vad som gäller. Det verkar så onödigt krångligt. Däremot har jag äntligen skaffat mig ett företagskonto på Paypal så att jag kan ta emot betalningar på ett enkelt sätt. Alltid något.
* * *
A new day full of possibilities. I am going to paint today. 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...