15 mars 2013

Kanske färdig?

Senaste målningen 
Nu har jag plockat undan målargrejerna för idag. Jag har målat fokuserat hela dagen och nu är jag alldeles snurrig i huvudet. Många målningar är på gång men den här ovanför är den enda som blev riktigt färdig. Tror jag i alla fall. Det är lite svårt att veta innan jag har kikat på den några gånger, men för tillfället är jag nöjd.
* * * 
This painting was the only one I finished today. At least I think it is finished. We will see what I think tomorrow.



3 kommentarer:

Tant Emma sa...

Så fin, så fin!

Mona sa...

Ser underbar ut! och vad duktig hon är som kan springa i såna klackar!

Elin sa...

Tackar, tackar - och jag håller med dig Mona. Jag skulle aldrig klara det, men som tur är kan man göra vad som helst i en målning :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...