27 mars 2013

Ibland har man tur

"Återvinningskonst 53", 2013, 15x15 cm
De hektiska dagarna fortsätter. Just nu sitter jag på jobbet och försöker hitta kraft att resa mig upp från stolen och åka hem. Jag är så trött, men nu har jag i alla fall jobbat färdigt på skolan för den här veckan, och kan fokusera helt på Gästrik Konst. I morgon är det dags att hänga alla tavlor.

Igår kväll åkte jag på en sista-minuten inköpsresa till Valbo. Jag skulle köpa ramar och passepartoutkartong till fyra nya återvinningstavlor, bland annat den här ovanför. Det visade sig att jag hade tur. Det fanns exakt fyra ramar kvar på Ikea, av den sort jag behövde, och på Gallerix hade de några småbitar passepartoutkartong kvar, lagom för mina tavlor. Om jag bara kunde lära mig att inte vara så sent ute!
* * *
I have done my last day att work for this week, and now I can focus on my exhibition.

2 kommentarer:

Madde sa...

Fin-fin. Glad påsk!

Elin sa...

Detsamma till dig Madde!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...