4 mars 2013

En bok full av möjligheter


Jag har länge känt ett behov av att samla mina bästa idéer på ett och samma ställe. Som det är nu så sprider jag ut dem i ritblock, dagböcker, i datorn och på lösa papper lite hur som helst, och det kan vara svårt att hitta tillbaka till dem. Häromdagen fick jag syn på ett billigt reablock som jag köpte till jul, och en överbliven textrad från tidigare måleri, och det kändes som om de passade så bra ihop. Nu har jag en bok full av möjligheter, och en plats att förvara mina drömmar.
* * *
I needed a book where I could collect all my best ideas. The text says "Full of possibilities".

2 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Vilken fin bok. Har också tänkt skaffa mig en bok där jag kan får ner mina drömmar och idéer på pränt.

Elin sa...

Man kan aldrig få för många skrivböcker :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...