27 februari 2013

Jag längtar efter ett bad

Nu börjar det kännas lite segt med den här badrumsrenoveringen. Det sker små saker varje dag, men jag börjar bli lite otålig. Idag kom det en badkarsleverans som var fel och fick vända i dörren, häromdagen tog kaklet slut och just nu har vi vardagsrummet fullt av målade taklister och fönsterfoder (samt en toalett och ett gammalt badkar). Jag vill ligga i badkaret nu!
* * *
It takes time to build a new bathroom. Too much time. I want to take a bath right now!

2 kommentarer:

Ellet sa...

Åh, men njutningen när det väl är klart! Det är såna möjligheter som gör att jag vill ha ett eget hus :D Superlyxigt!

Elin sa...

Ja, det är en fördel med eget ibland - och ibland längtar jag efter en liiiten hyresrätt :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...