8 januari 2013

Presenter att göra själv - nästan i alla fall...

Jag är väldigt förtjust i upplevelsepresenter. Alla har så mycket prylar redan och behöver oftast inte mer saker. Två av våra barn fick därför en varsin upplevelse i julklapp (den tredje är mer förtjust i lego...) Mira får gå på konsert och Greta på musikal. Och det bästa av allt är att jag får följa med. Eftersom biljetterna är ganska fula och tråkiga gjorde jag egna collage på picmonkey.com som jag slog in i vanliga paket. Jag tror det var uppskattat. 
* * *
I am taking my eldest daughters to a concert and to a musical. It was a christmas gift, and I made the collages on picmonkey.com




7 kommentarer:

Kakan | MurmelDjuret sa...

Vilken trevlig blogg!!
Spännande att du ska rita ett ansikte om dagen i 1 år! Det är verkligen en bedrift! =)) Om inte annat ett litet stress moment för min egen del!

Elin sa...

Jag kan tänka mig att det kan bli lite stressigt ibland, men kul också, och utvecklande :)

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Vilka bra presenter, miss Li är ju grym!
Jag gillar också att ge (och få) upplevelser, man har som sagt det mesta i prylväg redan...

Elin sa...

Ja, visst är hon bra!

Maria sa...

Jättebra julklappar! Och fina collage!

Lena sa...

Vilka kuliga grejer! Jag vill också följa med :)

Tant Emma sa...

Vilka fina presenter och så fint du piffade upp biljetterna. Kreativa fina du!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...