18 november 2012

Ny utställning

"I ett rött skimmer", konsttryck finns till salu på Signerat.se
För någon vecka sedan fick jag en förfrågan om jag vill delta på decembersalongen på Galleri Tvärgränd i Söderhamn. Från början hade vi lite problem med kommunikationen, när jag ringde var det ingen där och när de ringde kunde jag inte svara, men till slut löste det sig genom mailen i stället och nu är det bestämt att jag ska vara med. Tre verk ska jag lämna in senare i veckan och utställningen pågår 1-16 december. Enligt hemsidan är det femton konstnärer som deltar, vilka det är har jag ingen aning om. Det visar sig. En av tavlorna som ska med är den på bilden här ovanför, fast i originalversion så klart.

A couple of weeks ago I got a question about participating in a group show in december, and I said yes. I will show three paintings, one of them is the one in the photo above (the original of course). 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...