23 november 2012

Fredagsfin

Fredagsfin genom picmonkey.com
Ännu en anledning att älska datorn. Om man känner sig lite grå och trist kan man alltid pigga upp sig med några färgglada blommor, ett par glasögon och ett halsband.

Idag är det min födelsedag och jag firar hela helgen med att gå på bildpedagogikkursen. Vi ska jobba med serier och visa filmerna vi har gjort. Det känns lite konstigt att visa min lilla futtiga leranimation, men samtidigt vet jag ju hur mycket tid jag har lagt ner på den, och uppgiften var att vi skulle lära oss något nytt. Jag har aldrig gjort en film tidigare så allt är nytt för mig. Det ska bli spännande att se vad de andra haft för sig.

* * * 

Another reason to love your computer... If you feel sad and grey you can always make yourself a little more colourful with flowers, glasses and a necklace. 

Today is my birthday and I will celebrate it by going to my Art Education class. 

5 kommentarer:

HELENA TROVAJ (fd Öhman) sa...

Så färgglad och fin:) Grattis på din dag!

Anonym sa...

Vi har samma födelsedag:) så jag skickar ett stort Grattis. Den här årstiden kan vi behöva lite färg, så du blev jätte fin.

Madde sa...

Hip hip hurra!

Mika sa...

Ha den äran idag! Stort grattis!!!!!!

Elin sa...

Tack allihopa! Och grattis till dig Marie på vår dag!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...