14 oktober 2012

Tycker synd om mig själv


Efter ännu en sömnlös natt (jag hostar vansinnigt mycket så fort jag lägger mig ner), tog jag en tur till hälsocentralen bara för att få det konstaterat att det är ett virus och ingenting att göra något åt. Hostmedicin fick jag utskrivet, men det brukar inte hjälpa särskilt mycket. Suck! Jag är så trött så jag orkar inte ens tänka på att göra något kreativt idag.

Bilden här ovanför är en beställning på ett inramat tryck och några vykort som jag fixade i ordning i går kväll. De ska tydligen ges bort i present. Hoppas de blir uppskattade.

I didn´t sleep last night because of my caugh, but it is a virus and I just have to wait it out. I am so tired today.


5 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Men du, vad trist att det är så envist och ännu mer trist är det att höra att det är ett virus, såna vet man ju aldrig när dom ger sig.

Vilken fin ram det var till dina fina trycken, var får man tag på en sån ram?

Krya på dig!

Kram Victoria

Helena L sa...

Krya på dig! Och var vaksam, virus kan halka över till bakterier(egen erfarenhet).
Ditt oljekritande är inspirerande. Jag har länkat till dig i dagen blogg.
Ha det gott, så fort som möjligt!

Elin sa...

Tack Helena och Victoria! Jag har faktiskt sovit lite på dan idag så nu mår jag lite bättre :)

Ramen heter Söndrum (tror jag) och är köpt på Ikea. 79 kr för A4.

Kul att du inspireras Helena!

Mika sa...

Hoppas att du mår bättre idag! Jag vet inte om jag skrivit det tidigare... för säkerhetsskull måste jag göra det igen! Jag ÄLSKAR din blogg! Jag kan gå in på den 10 gånger per dag bara för att se om du uppdaterat den, om inte så kollar jag runt på äldre inlägg.
HELT fantastiska bilder! Både fotografier och målningar. Du skriver att du inte tycker att du hinner vara kreativ... jag förstår inte hur du hinner vara så kreativ som du är!

Kram och tack för alla fina bilder!

Elin Folkesson sa...

Mika: Tack!! Vad glad jag blir !! Den kommentaren kan jag leva på länge :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...