25 oktober 2012

Snart ska de få flyga iväg


Tiden springer iväg och helt plötsligt är det torsdag igen. Veckorna går fort och det är fullt upp hela tiden, men än så länge har jag klarat mig från att bli stressad av alla saker jag ska hålla i huvudet. Det känns bara roligt att ha mycket att göra. Vissa saker har jag dock fått lägga åt sidan lite, som till exempel att skriva ett inlägg här på bloggen varje dag, men det är inte hela världen tycker jag. Jag har varit ovanligt flitig skribent i år ändå.

Idag har jag ägnat mig åt måleriet hela dagen. Det är kortbytet med Bloom True-gruppen som krävde min uppmärksamhet. Korten ska skickas ut senast den sista oktober, så det kändes bråttom att få dem färdiga. Jag har gjort sex stycken väldigt färgglada damer (temat var A woman of all seasons), som inte riktigt liknar min vanliga stil, men det är lättare att leka lite när det bara handlar om vykort. Nu ska jag bara skaffa några kuvert och frimärken så ska de få flyga härifrån.

I have had a lot to do lately and haven´t had time to write a post here every day lika I usually do. Today I finished the cards for our card exchange in the Bloom True facebook group. I have made six colourful cards, and I will send them to different parts of the world tomorrow. 

4 kommentarer:

Madde sa...

Ibland måste man prioritera och lägga sin tid på olika saker och inte alltid på allt som man kanske har lust med... Vykorten ser ju helt fantastiska ut. Det kommer att bli en massa lyckliga mottagare. Håller tummarna för att du får ta emot lika fantastiska bilder.

Annagreet sa...

Beautiful! I love the orange- blue contrast!

Maria sa...

Här är det alltid så, mycket i huvudet. Och en bonus om man hinner få "ut" allt...Mycket fina kort!!

Elin sa...

Tack och thank you!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...