26 oktober 2012

Alla kort tillsammans


Här är alla sex korten till Bloom True vykortsbytet. Jag lade ner alldeles för mycket tid på dem egentligen, med tanke på allt annat jag har att göra, men det var så roligt. Samtidigt skulle jag behöva jobba ännu mer med vissa av dem för att bli riktigt nöjd, men det struntar jag i. De får vara som de är. Idag ska de iväg.

Jag ska också iväg idag, till högskolan i Gävle för vår tredje träff på bildpedagogikkursen. Det är en föreläsning om textskrivande som står på agendan, och jag gissar att det blir en hel del som jag redan har hört tidigare, eftersom jag har läst ganska många år på högskolan redan. Det var visserligen några år sedan så det kanske är bra med en upprepning. Dessutom ska vi ta med både dator och kamera så lite praktiskt arbete blir det nog också. Jag hoppas att jag blir lika inspirerad som jag har blivit de andra gångerna.

My cards for the Bloom True Card Exchange. 

3 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Underbara bilder!

Emma sa...

Jag måste köpa ngt av dina alster snart.
Kram

Elin sa...

Tack :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...