26 september 2012

Lite kreativ kan man ju vara i alla fall


Om man inte har tid att måla så kan man ju alltid rita sig en ny kalender. I brist på en egen väggkalender (vi har en för familjens aktiviteter) så gör jag mina egna blad. Det går lika bra. Ett A4-ark räcker till lite mer än två månader och snart är det dags att byta. Dessutom är det lite extra roligt att göra en kalender när man har roliga saker att fylla i. Den åttonde november har jag markerat med ett hjärta. Då åker jag nämligen till Barcelona med två kompisar. Jag längtar!

I don´t have time to paint, but I have been a little bit creative. I have made my own calender for the coming months on a piece of paper. I marked one day with a heart. That is when I go to Barcelona with to friends. I can´t wait!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...