11 september 2012

Här ska jag snart krypa ner

Vårt sovrum känns ganska lockande just nu...
Det är otroligt vad trött i huvudet jag blir av att jobba i skolan. Jag gör inte många knop efter kvällsmaten och skulle helst bara slå mig ner i soffan och slötitta på teve. Så blev det inte ikväll. Istället har jag pratat i telefonen. Först var det ett samtal från Konstkraft i Ljusne som undrade över en såld tavla som inte var upphämtad efter utställningen i somras, men det mysteriet löste vi. Sedan var det en planerad semestertripp till Barcelona senare i höst som behövde diskuteras. Jag och två kompisar ska åka på en långweekend och nu ska det bokas biljetter. Det ska bli så kul! Men först ska jag sova.

I am tired after a long day at school. 

2 kommentarer:

Emma sa...

Barcelona! Så underbart. Kommer ihåg hur det var att jobba som lärare. Var också helt slut på kvällarna. Vilket vackert sovrum ni har förresten. Kram på dig!

Elin sa...

Ja, jag tror att det kommer att bli toppen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...