27 augusti 2012

Företagspaket

Tre paket väntade på mig när jag kom hem...
... och i ett av dem var det en brevvåg
Det händer saker i företaget även om jag inte är lika närvarande här just nu som jag brukar. Idag stod det tre paket och väntade på mig när jag kom hem från jobbet. Jag har beställt nya kuvertpåsar att skicka mina tryck i. Den här gången prövar jag med lite hårdare varianter av wellpapp som ska vara extra böjsäkra. Var jag ska göra av allihop det vet jag inte, men det får bli ett senare problem. När jag ändå skickade efter material passade jag på att inhandla en brevvåg också. Nu slipper jag ta med mina kuvert till Ica för att fråga kassörskorna hur många frimärken som behövs. Det känns bra.

I have ordered some new cardboard envelopes for my art prints, and a scale so I will know how many stamps I have to put on.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...