6 juni 2012

Puh!

Jag på altanen 
Nu ger jag upp jobbet för idag. Jag har varit igång sedan tidigt i morse och har knappt tagit mig tid äta lunch. Ändå har jag inte hunnit med allt jag skulle göra, men det beror mest på att jag inte kunde låta bli lägga till några detaljer på den målningen jag slet med igår. (Det gjorde jag för övrigt alldeles rätt i för nu känns den helt färdig.) Resten av tiden har jag ägnat åt inramning och uppdatering av blogg och facebooksida. För första gången i mitt liv har jag skapat ett evenemang på Facebook. Det var ju inte särskilt krångligt. Mest tid tog det att klura ut hur jag klistrar in en bild i själva mailet i gmail och att skapa en ny sändlista  för vernissagekort. Jag tog mig friheten att lägga till några av er jag har mailat med på listan, och så skickar jag till alla tidigare köpare om jag har deras mailadress. Är det någon mer som vill ha ett mail när det är dags för en ny utställning så är det bara att höra av sig.

* * * 
I have had a busy day. I have finished a painting, put two other paintings in frames and updated the blog and my facebook page. I also created a mailinglist so I can send out invitations to my exhibitions. 

2 kommentarer:

Mitt bildrum sa...

Vilken fin blogg du har! Personlig och tänkvärd. Tittar in emellanåt...

Elin sa...

Tack för de orden! Du är så välkommen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...