5 juni 2012

Jag längtar ut!

Utsikt från mitt målarrum
Det har regnat konstant (nästan) de senaste dagarna och jag känner mig instängd. Dessutom har jag kört fast i måleriet och jag behöver lite nytt syre. Jag tror jag ska ta en timme av min målartid för en promenad. Det brukar göra susen för min kreativitet... Vi kan väl säga att jag inför en friskvårdstimme i mitt företag.

* * * 
It has been raining all the time the last couple of days and I feel trapped in my home. I need to go outside. I think I will take a walk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra med friskvårdstimme. Förhandla med chefen om friskvårdsbidrag också ;)

Kram!

Maria sa...

Jag har också friskvårdstid i mitt företag. Mycket som går att räkna in när man har ett kreativt yrke.

Elin sa...

Visst är det skönt när man har en sådan välvillig chef ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...