1 juni 2012

Äntligen färdig

En hemlig målning än så länge
Måleriet är färdigt för idag. Nu har jag fotograferat beställningsjobbet och skickat iväg bilderna till beställaren. Hoppas de blir nöjd med den. Eftersom jag inte har någon aning om vem som tittar in här på bloggen vill jag inte visa någon riktig bild, eftersom det finns risk för att någon känner igen den. Kanske kan jag visa den senare (fast den blev rätt snygg i mosaikform också tycker jag).

* * *
The painting I was doing for a customer is finished and the photo´s are sent. I hope they like it. I can´t show the pictures yet since I don´t know who is watching. Maybe later.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag vill se tavlan är så spänd och bara satt du vet jag älskar alla dina tavlor /Ebba din brors dotter

Elin sa...

Vad gullig du är Ebba! :)

Sara sa...

Jag längtar också efter att få se den här tavlan :)! /nyfikenienstrut

Elin sa...

Jag kan inte visa den förrän den har överlämnats till den som ska ha den, vilket kan ta ett tag... tyvärr :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...