29 april 2012

Jag tycker lite synd om mig själv

Varmt te med honung
Jag antar att det var dags nu. Vi har klarat oss så länge från sjukdomar den här vintern/våren att jag har börjat undra när något ska dyka upp. Igår eftermiddag fick jag feber och ont i halsen, så det blev inget kalas för min del. Jag fick stanna hemma och dricka varmt te med honung. Det blev inget måleri heller, men däremot hann jag köpa in en hel del material så jag är redo när febern går över. Idag ska Peter ta med sig barnen till förskolan på en arbetsdag och jag lägga mig i sängen och läsa en bra bok, och hålla tummarna för att jag mår bättre i morgon.

5 kommentarer:

Madde sa...

Krya på dig!

Elin sa...

Tack Madde!

iHanna sa...

Ja krya på dig och hoppas du har en riktigt bra bok på gång.

Carin sa...

Krya på dig!

Elin sa...

Hanna: Tack! Jag läste ut Niceville och den var underbar!!!

Carin: Tack!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...