18 mars 2012

En helt perfekt helg

Vacker björk mot blå himmel. Foto: Mira Folkesson
 Det är bara mitten av mars men här hemma har all snö försvunnit, så förra veckan bestämde vi oss hastigt och lustigt för att boka en stuga i Orsa för att hinna med lite mer skidåkning. Det blev en helt perfekt helg, med skidor, vacker natur och vilda djur. I min väska hade jag packat ner både kamera och skissblock, men lyckades inte åstadkomma mycket med varken det ena eller det andra. Som tur är har jag en fotointresserad dotter som tog hela 191 bilder med min gamla kamera. Jag fick låna några för att illustrera det här inlägget.

Vi såg isbjörnar på Orsa Björnpark ... Foto: Mira Folkesson
... och tigrar! Foto: Mira Folkesson 
Peter vallade skidor  Foto: Mira Folkesson

2 kommentarer:

She Who Doodles sa...

Thank your for the beautiful postcard. I just received it in the mail yesterday. I love it. I've really enjoyed ihanna's postcard swap, this is my 2nd year. Have a great week.

Elin sa...

I am so happy you liked it! This is my first time in the postcard swap, and I haven´t gotten any postcards in the mail yet, but I loved making them :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...