30 januari 2012

På samma sida som Anton Corbijn

Kultursidan i Nöjesmix
Mamma ringde i helgen och berättade att hon hittat en liten text om mig i en gratis nöjestidning, Nöjesmix, som hon hade tagit när hon var och shoppade. Det står om utställningen (som nu är inne på sista veckan) och även om huldas byrålåda, vilket var en rolig överraskning. Jag hade ingen aning om att jag fanns med där.

På dagens agenda  (inte nödvändigtvis i rätt ordning):
  • Ringa Skatteverket
  • Åka med Mira till tandläkaren
  • Läsa igenom dagens kursinlägg och göra eventuella uppgifter
  • Installera skrivaren
  • Beställa mer papper
  • Zumba
  • Skissa lite på en idé jag fick igår

3 kommentarer:

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Åh, jag blev också sugen på en sådan skrivare!!! Väntar med spänning att att höra om dina utstkrifter ... Kan undra hur länge de 9 färg tonerna räcker? Kollade och det gick väl på en 1800:- för alla 9? Stämmer det?

Just den verkar ju ha fått otroligt fina testresultat.

Kram bettan

Elin sa...

Jag har faktiskt inte kollat upp exakt hur mycket det kostar (förutom att det är dyrt) och jag har heller inte lyckats hitta några uppgifter om hur länge de ska räcka. Däremot är de bättre än den tidigare varianten som har mycket mindre patroner som tar slut snabbare. Vi får se hur långt de räcker!

Maria sa...

Kul!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...