25 januari 2012

Nu ska jag sluta drömma

Hurts från Ikea
Tänk om man kunde stänga av hjärnan ibland! Jag kan inte släppa mitt grubbel på arbetsplats. Jag är fullt medveten om att det inte är något livsnödvändigt, men min hjärna håller inte riktigt med. Den arbetar för fullt med att lista fördelar och nackdelar med olika lösningar. Nu måste jag bara bestämma mig hur jag ska göra och sedan sätta igång. Skrivaren är på väg och jag vill kunna använda den på en gång.

Just nu lutar det mest åt att jag gör en kontorsvägg i mitt målarrum. Jag får väl helt enkelt låta bli att stänka så mycket där inne. Dessutom behöver jag någon praktisk möbel att förvara mina bilder i, och jag har länge sneglat på Ikeahurtsen här ovanför som har stora platta lådor. Ett par sådana skulle passa perfekt. Nu ska jag snabbt leta fram måttbandet och skriva upp vad jag behöver innan jag ändrar mig igen. Nu är det slut på drömmandet. Idag ska jag vara effektiv!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...