10 december 2011

En paus i tankeverksamheten

Sonia, jag och Greta
Peter och Mira åkte på skidläger på torsdag kväll och kommer inte hem förrän på söndag, vilket betyder att jag och småtjejerna har fått klara oss själva hela helgen. Det har gått bra, men jag måste erkänna att jag är ganska slut efter att de små gått och lagt sig för kvällen.

När både Peter och jag är hemma båda två kan man ju åtminstone få någon liten tid på dagen för egna tankar, men den här helgen har det varit ett konstant tjatter som omöjliggjort all tankeverksamhet. För att inte tala om alla dessa måltider som ska fixas, dukas fram och av och sedan all disk. Fast jag klagar inte egentligen. Det har varit en skön helg - även om det ska bli ännu skönare när alla är hemma igen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...