30 november 2011

Ett motiv - trettio bilder 30

My last november dog, made with gouache and oil pastel
Den sista dagen på novembers utmaning och jag måste säga att det känns både tråkigt och lite skönt. Jag kommer att sakna mina dagliga hundar, men samtidigt börjar det bli lite tjatigt att måla samma motiv om och om igen. Det räcker med trettio varianter av samma hund. Att måla eller teckna varje dag är dock något jag tänker försöka fortsätta med, men med lite mer variation.

Sista chansen att se fler bidrag till AEDM hittar du här.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Dina hundar är så fina! Jag kommer att sakna dom, men ser också fram emot nya alster :-)
/Åsa

Elin sa...

Tack Åsa! Det är tack vare dig jag plockade fram mina gouachefärger igen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...